Saturday, May 26, 2012

Cerita Cuti

Cutii ohh Cuti...
Benda yang sentiasa dinanti2kan oleh budak2 IPG..
Tapi..
Tidak bagi aku..
Cuti menyebabkan aku tenison...
Nak tahu kenapa?
Aku bosan dirumah...
Tak Tahu nak Buat apa...

 Cuti Oh Cuti...
Kerana Cuti jugalah Aku terpaksa berjauhan dengan orang yang aku syg..
Ni yg mybbkn aku xsuka cuti..

Cuti Oh Cuti...
Hari yang sungguh membosankan...
Perkara sama sahaja yang dilakukan
Kalo Aku kat IPG..
Boleh laa aku wat2 keja..baca itu..baca ini...
Aku tak mcm korang..bila datang jerk cuti..
Jalan sana...
Jalan sini...
Aku??
HARAMM nak dapat gitu..

Cuti Oh Cuti..
Hasrat aku tinggi menggunung..
Indahnya kalo mak bapak aku bagi aku mengembara..
Cari pengalaman ketika bercuti..
Sekurang2ny terisi jugak masa lapang aku nie...

Cuti Oh Cuti..
Cepatlah kau berakhir...
Sungguhku bosan bila bercuti~


No comments:

Post a Comment