Saturday, December 11, 2010

Buatmu Wahai seorang lelaki yang Bergelar Bakal Suami

Wahai bakal suamiku
Aku ingin mencintaimu kerana ALLAH
Aku ingin menyayangimu kerana ALLAH
Aku juga ingin merinduimu hanya kerana ALLAH
Aku ingin kau seorang yang soleh
Agar kau mampu membimbingku menjadi solehah
Kerana aku ingin menjadi isteri yang solehah
Aku ingin kau mencintai ALLAH dan Rasul sebelum mencintaiku
Aku ingin kau merindui syahid di jalanNYA
Agar aku bisa menjadi bidadarimu di syurga
Aku ingin menjadi pendampingmu berjuang di jalan ALLAH
Aku ingin menjadi tulang rusuk kiri yang teguh untukmu
Aku ingin menjadi srikandi yang sentiasa berada di sisimu
Namun..adakah aku layak mendapat teman hidup sepertimu?
Sedangkan aku hanyalah wanita biasa
Yang sarat dengan khilaf dan dosa
Layakkah aku mencintaimu?


Semoga kau memahami....

No comments:

Post a Comment